Friday, May 3, 2024

MINYAK CENUAI BERTAP EMAS @ SANGGUL BUNIAN



MINYAK CENUAI BERTAP EMAS (RM1600)


***BOLEH DITEBUS OLEH MUSLIM ATAU NON MUSLIM


#paling laris #stok terhad


UNTUK TEBUS, SILA HUBUNGI 
018-2478722 atau labuemas@gmail.com
*** Digalakkan Whats App
    |||
Minyak Cenuai Bertap Emas/Minyak Sanggul Bunian ini maharnya RM 1600 
Minyak Cenuai Bertap Emas ini sukar untuk didapati, amat terhad dan sangat bernilai serta sangat mujarab. Mempunyai 7 orang penjaga iaitu Tuan Puteri Bunian 7 Beradik.

Minyak ini sangat mudah untuk digunakan, bagi permulaan perlu pakai pada diri sendiri untuk 7 hari berturut2 dan kemudian selepas itu tidak lagi perlu pakai minyak ini, hanya perlu bawa selalu dengan kerap secara dibuat rantai/tangkal atau dibawa dalam kocek baju kemeja atau boleh diselit dalam pakaian dalam (bra) bagi wanita.
Boleh juga dibawa dalam beg/handbeg.

Memang handal dan mujarab sebagai penawar, pelindung dan pendinding diri daripada ilmu hitam, sihir, santau, gangguan syaitan dan iblis serta hasad dengki manusia. Jika ada terkena hasad dengki, sihir atau ilmu hitam dengan adanya minyak ini akan menawarkan dan memulihkan kembali serta menghalang daripada dikenakan atau dituju semula pada kemudian hari.

Minyak ini juga diguna pakai sebagai Ibu pengasih. Ianya mampu menundukkan hati orang yang dihajati, memikat, menunduk dan menarik tanpa perlu mencalit minyak pada orang tersebut. Cuma perlu seru sahaja dalam hati ketika berdepan dengan orang tersebut atau ketika bersendirian dari jauh.
Sangat sesuai jika orang yang dihajatkan tinggal berjauhan atau sudah berpisah kerana tidak perlu mencalit minyak terhadap orang dituju.

Ianya juga adalah Ibu rezeki, InsyaAllah tidak akan putus duit dan punca rezeki dari pelbagai punca yang sentiasa ada. Malah cabang rezeki juga bercambah dan dipermudahkan.

Ibu pelaris perniagaan tidak kira samaada direct sales atau kedai, gerai, pasar, perniagaan online, telemarketing, insurans dan sebarang bentuk perniagaan/bisnes.

Untuk kerjaya pula akan cepat naik pangkat, disayangi dan disenangi majikan dan rakan kerja. Supaya majikan dan rakan kerja ada sifat belas kasihan, simpati, mendengar pendapat dan percakapan pemakainya.

Di pakai juga untuk memudahkan tuntut hutang, mempercepatkan jodoh, menaikkan wibawa diri, aura diri dan penyeri wajah.

Pakaian ahli politik supaya orang ramai patuh dan mendengar cakap, supaya orang ramai tunduk dan hormat.

Sesuai juga untuk merebut tander perniagaan kerana diberi gerak hati yang kuat dan tepat dan boleh menyeru pada orang/pihak yang terlibat dalam urusan meluluskan projek tersebut.

Jika diamalkan selalu, pemakai minyak ini akan mendapat gerak hati yang kuat dan tepat terhadap sesuatu perkara.

Boleh dibawa masuk hutan sebagai pelindung diri dari makhluk zahir dan batin.
Sesuai bagi perkhemahan, mendaki atau jungle trakking.

Sangat sesuai dan boleh dibawa memancing dan memburu bagi membanyakkan hasil tangkapan. Untuk memancing boleh dicalit pada mata kail dan untuk memburu boleh calit minyak pada muncung senapang.

Boleh dicalit dikening pada anak2 kecil yang menangis/meracau pada waktu malam.

Nilai Minyak Bertap Emas ini sangat berharga, sesiapa yang berjodoh untuk memilikinya hendaklah menjaganya dengan baik.

Minyak ini juga tidak akan habis dipakai dan boleh digunakan seumur hidup. Jika sudah tidak mahu gunakan boleh diberikan atau diserahkan kepada waris atau pihak lain dengan syarat diserahkan secara kekal.

Minyak ini suci bersih dan tidak mengandungi unsur-unsur ilmu hitam atau sihir. Boleh dibawa solat dan beribadat.

*** MAHAR MINYAK CENUAI BERTAP EMAS INI RM 1600.


*** UNTUK TEBUS MINYAK INI BOLEH HUBUNGI 018-2478722 ATAU EMAIL  labuemas@gmail.com


*** WHATS APP AMAT DIGALAKKAN. BOLEH JUGA SMS ATAU CALL UNTUK SEBARANG PERTANYAAN ATAU TEMPAHAN. NAMUN PANGGILAN HANYA DAPAT DITERIMA JIKA TIDAK BERADA DALAM SLOT TEMUJANJI SAHAJA.

*** MINYAK INI JUGA BOLEH DIPOS KELUAR NEGARA MELALUI REGISTER POST ATAU POSLAJU. BOLEH DIPOS KE NEGARA2 ASIA, EROPAH DAN TIMUR TENGAH.

*** JIKA BERMINAT UNTUK MENEBUS MINYAK INI PELANGGAN PERLU BERI MAKLUMAT SEPERTI BERIKUT :-


NAMA PENUH PELANGGAN.

NAMA IBU KANDUNG PELANGGAN.

NAMA PENUH ORANG YANG DIHAJATKAN JIKA ADA. 

NAMA IBU ORANG TERSEBUT.
** NAMA IBU HANYA JIKA ADA ATAU TAHU. JIKA TIADA ATAU TIDAK TAHU TIADA MASALAH.

GAMBAR PELANGGAN/ORANG DITUJU.

TARIKH LAHIR PELANGGAN/ORANG DITUJU.
** INI HANYA DIPERLUKAN MENGIKUT SITUASI PERUBATAN.

SAYA PERLUKAN MASA 1-2 MALAM UNTUK SEDIAKAN DAN ASAPKAN MINYAK SEBELUM BOLEH DIPOSLAJU ATAU PENYERAHAN BY HAND.

UNTUK POSLAJU, ALAMAT LENGKAP RUMAH ATAU PEJABAT DIPERLUKAN, POSLAJU AKAN SAMPAI DALAM JANGKAMASA 1-2 HARI BEKERJA MENGIKUT KAWASAN.
NO TRACKING CODE POSLAJU AKAN DIBERIKAN SELEPAS SELESAI URUSAN POS SEBAGAI RUJUKAN.

UNTUK PENYERAHAN BY HAND DI AREA KUALA LUMPUR/SELANGOR BOLEH HUBUNGI SAYA TERLEBIH DAHULU UNTUK BUAT TEMPAHAN DAN SET SLOT TEMUJANJI AWAL. DIGALAKKAN 1-2 HARI AWAL. BUKAN SERTA MERTA ATAU PADA HARI YANG SAMA.


*** PERINGATAN - SILA BERHATI-HATI DENGAN MINYAK-MINYAK TIRUAN DARIPADA BLOG-BLOG LAIN YANG MANA TELAH MENYALIN AYAT-AYAT DAN GAMBAR MINYAK DARIPADA BLOG INI DAN MENJUAL SEMULA DENGAN HARGA YANG MURAH ATAU TERLALU MAHAL. PIHAK KAMI TIDAK BERTANGGUNGJAWAB DIATAS PENIPUAN TERSEBUT. SILA BERHATI-HATI.


DAN JUGA, PIHAK KAMI TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAU ADA KENA MENGENA JIKA ANDA DITIPU OLEH BLOG-BLOG ATAU PENJUAL DARIPADA TEMPAT LAIN. HARAP MAKLUM.


*** PERLU DIKETAHUI, MINYAK2 INI WALAU PUN PADA DASARNYA NAMANYA SAMA TETAPI JIKA TUAN-PUAN MENEBUSNYA DARI PIHAK LAIN JANGAN BERTANYA TENTANG CARA GUNA, PANTANG LARANG ATAU CARA UNTUK MENJAGANYA DARI PIHAK SAYA, SILA BERHUBUNG DAN TANYA DARI PIHAK YANG MEMAHARKAN KEPADA ANDA. INI ADALAH KERANA ASAL USUL PENJAGA MINYAK, CARA DAN BAHANNYA BUATANNYA TIDAK SAMA. HARAP MAKLUM. 

TERIMA KASIH.

INI ADALAH KAEDAH RAWATAN PERUBATAN ISLAM. TIDAK SAMA SEKALI GUNAKAN BANTUAN JIN, SYAITAN DAN IBLIS DALAM TAPAAN MINYAK ATAU RAWATAN.
TIDAK JUGA GUNAKAN KAEDAH ILMU HITAM ATAU SIHIR.
TIDAK GUNAKAN BAHAN ATAU KAEDAH YANG MELANGGAR SYARAK.
INI ADALAH TERMASUK DALAM IKHTIAR, USAHA DISAMPING DOA DAN TAWAKKAL. 

WALLAHUALAM
|||